Strony

23 listopada 2011

Już wkrótce!

Jak sam tytuł mówi niedługo nastąpi jakaś zmiana. Chodzi mi o nagłówek dla naszego bloga, który już zamówiłam i jest w trakcie robienia. Przyda się, bo teraz blog jest *przepraszam* dość... gorszy, brzydszy jak na mój gust, bo wolę żywsze kolory, ale każdy woli coś innego.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba i Sandra wybaczy mi, że bez informowania jej rzuciłam się do wykonania takowego czynu. Wiem, że piszemy tu wszystkie na jednym poziomie, ale ja cały czas się czuję jakbym miała "szefową od zgód".

P.S. To potrwa jeszcze trochę, bo zdaję sobie sprawę, że taka praca jest dość męcząca i długa. Więc cierpliwie czekajcie, bo efekty na pewno będą bardzo zadowalające. ♥

olga03

Edit: Ten post jest, ma numer 222 na blogu :p Zaszczyt dla mnie.

3 komentarze:

zuzula pisze...

Jestem ciekawa, co do nagłówka ;)..

Anonimowy pisze...

No ja powiem szczerze, że też mnie to bardzo ciekawi c;

IceCream pisze...

Pożyjemy, zobaczymy :D